, , , , , , , , , , , , , , ,

As! Kız'dan__ 34.İstanbul Tüyap Kitap Fuar Notları__

Herkese merhabalar !

Asi kız bu yılda geleneği bozmadı ve Tüyap kitap fuarına ayak bastı. 

Bu yıl sadece son hafta cumartesi / pazar gidebildim. Ama ne yalan söyleyeyim bu iki gün bile bana bolca yetti, daha fazlasını bünyem kaldırmazdı. 

Çok yoruldum -,- çok koşturdum -,- çokça çok ayaklarım ağırdı. Yaşlanmışım onu anladım :-p  


O kadar yorunum ki bugün iş yerinde uzaylı gibi gezdiğim doğrudur.

14 Kasım Cumartesi gününden notlarım. 

Sabah 09:30 gibi en bi sevdiğim dostlarım ve sevgili ablam Meral KIR ile beraber fuar yolunu tuttuk. Ablamın imzası saat 13:00'da başlayacaktı ama 12:00 olmadan stand'ta bekleyen okurları olduğundan imzaya 1 saat erken başladı. 15:00'da bitmesi gerekirken imza 17:00'da bitti. Muazzam bir yoğunluk vardı. Aspendos Standı bir ara yıkılacak falan sandım :) 

Ablamı şuralarda bir yerde bulabilirsiniz :p
 

Malum kalabalığı fırsat bilip Asi kız hemen olay yerinden firar ederer. Önce vazgeçilmezi Ephesus Standına - burada belirtmeliyim ki - stand harika olmuş. Adeta Ephesus koskoca salonda ben buradayım dedi. 

Kesinlikle tebrik ederim.Bu kalabalık gerçektir ve Ephesus Yayınları başarısıdır.

Sonrasında 2. durağım elbetteki Pegasus Yayınları, Stand'ta bulunan Pınar'a sevgilerimi iletiyorum. Kendisini her fuarda bambaşka hallerde görüp bir öncekinden daha güzel olması beni bir hatun olarak feci halde kıskançlık krizlerine sokuyor! 

İşte ben o ara kıskançlık krizine girince. Kendimi stand'taki kitaplara vurdum :P cebimdeki parayı son kuruşuna kadar Pegasus Yayınlarına bıraktım. 

Bknz: Beni iflasa sürükleyen deliler :p

Tüm bu torbalar teeee oralardan Üsküdar'a taşındı. Kollar koptu, ayaklar isyan bayrağını çekti. İçindeki ciciler hatırına gık çıkmadı ;) eve gelindi bir sonraki gün için güzellik uykusuna yatıldı :)))

15 Kasım Pazar gününden notlarım

Ertesi sabah büyük bir heyecanla kalkıp hemen hemen aynı dostlar kadrosu üstüne ikizcan Serpil ile düştük yollara :) 

Kendisi yanına minik kitap kurdunu da getirince olay farklı bir boyuta taşındı. Bir yandan bebişe bakıp bir yandan stand gezmek yeni bir tecrübe oldu.

Stand durakları 

- Epsilon Yayınevi, enteresan bir şekilde uğramadığım tek stand oldu. Malum kendisi son dönemde sadece wattpad yazar sevdasına tutulmuş olduğundan , alınacak yeni Epsilon kitabım yoktu. Resmen stand'tan ayraç bile almadım, çok üzücüydü yaw.. Bir Julie Garwood, bir Julia Quinn, Lisa Kleypas yoktu. Ağlarım susturamazsınız :/ Tarihe geçmeli bu an !

- Altın kitaplarda, kardeşimin mezarı, kim bulduysa onundur ve kirli oyun kitapları ve diğer kitaplar inanılmaz ilgi çekiciydi. ben bu ilk 3 kitabı alanlar kervanındayım. Mutluyum <3

- Aspendos Yayınevi, 3 kitap 20 TL diyerek okurlarının kalbini çalarken, benim kalbimi de BU ADAM ile çaldı gitti. Yabancı sitelerde uzun zamandır takip ettiğim kitabı, fuarın son haftasında stand'a görmek beni havalara uçurdu resmen. Rule, Jet ikilisi kalbimin derinliklerinde yer edindi bile.


- Mendirek yayınları resmen gözlerimin dolmasına neden olan bir diğer yayınevi, ama bu gururdan üstüne mutluluktan. Geçen yıl sadece tek bir kitabı elinde bulunduran yayınevi bu yıl bir çok kitabıyla kendi standındaydı. Azmin zaferi. Tebrikler boss :)

- İndigo kitap yabancı yazarları üstüne Türk yazarları ile dolu dolu stand'ın bir diğer ismiydi. Önünden her geçtiğimde hiç boş değildi. Bu da demektir ki bir şeyleri doğru yapıyorlar, yapmaya da devam ediyorlar.

- Nemesis kitap, göz bebeğim benim <3 stand'a baktığımda anında poşet poşet kitap alabileceğim ender yayınevlerinden. Bu fuar da boş geçmedi ve eksik Nemesis kitaplarımı şirin, sevilesi ve çiçeği burnunda yeni evlisi editörünün nazik eşliğinde tamamladım.

- Arkadya Yayınları kitaplarına ilk kez görmüşcesine aşık aşık bakmaya ben yine devam ettim. Tutku Oyunlarına kibarca göz kırptım, avuçlarıma aldım Anthony'e sevgilerimi ilettim. :)

- Martı Yayınlarından da poşetleri doldurduk. Her zaman illa ki bir şeyler almayı başarabiliyoruz ya artık ben bize ne demeliyim hiç bilmiyorum :=) En çok Aamir Khan kitabını merak ediyordum, aldım rahatladım. Diğer kitaplar tamamen ikiz Serpil'in seçtikleridir :)

- Go kitap, aha aklıma geldikçe hala gülüyorum :) Stand görevlisine The Originals kitabını istiyorum varsa bir de poster alayım dedim - maksat Klause sevdam pekişsin - arkadaş olayı abarttı kaç tane poster varsa hepsini poşete yığdı :))) çokça güldük ve kibar bir şekilde kabul ettik :))

- Timaş yayınlarına da uğradık biz :) Mücella'yı almazsak olmazdı. Ama keşke stand'a yüzünde sirke satan kişileri değil de az biraz gülen birilerini koysalarmış.

- Artemis Yayınları, standına gider gitmez ikiz eline aldı BUZ kitabını dünyayı unuttu. Merak ettim nasıl bir kitapmış da ikizimi böyle dünyalardan kopardı :)

- Dex'in şöyle yanından bir geçtim :) malum ben pek Dex'çi değilim o yayınevi tamamen ikize ait. Ama çok merak edilen Açlık oyunları serisine baktık. Gelenek yine bozulmadı. Kapak ve sayfa kalitesi, gazete kağıdından hallice :) Sağlık olsun, alan parasına kıyıp alırsa da helal olsun ;)

İşte bu kadar çok anlatımdan ve gezmekten sonra, bu iki günde bize kalanlar bunlar. 

Bir daha ki fuara kadar. Kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle..

 Neden mi bu kadar çok kitap? Çünkü kitaplar hiç bir zaman terk etmezler.