, , , , , , , , , , , ,

As! Kız'dan__Jodi Ellen Malpas & Bu Adam (This Man #1) _Yorumu

Selam gençler As! kız okuduğu şapşahane kitabının yorumuyla yine karşınızda çıka geldi...

Uzunca zamandır yabancı sitelerde 7/24 takip ettiğim This Man Türkçe adıyla Bu Adam  (This Man, #1) kitabını adeta ŞOK ile bitirdim 0__0


Kitap, iç mimar kızımız Ava O'Shea'ya bir otelin (!) projesi verilmesiyle başlar. Otelimiz nam-ı diğer Manor oteli ^_^

Detayları görüşmek için gittiğinde karşısına hayallerinin çok çok ötesinde bir adamı görmesi ise işlerin ne denli karışacağının taa o anda habercisi gibiydi.  

Öhüm, öhüm yerlerinize oturun, kemerlerinizi bağlayın ve anın aman kitabın ayy hayır kitaptaki Jesse Ward'ın keyfini çıkarın :) 

Jesse Ward, küçükken amcasının yanında kalıp ailesine sırtını dönmekten asla pişman olmayan bir adam. Yıllar sonra amcası vefat eder ve Monor oteli dahil tüm mirasını Jesse'yi bırakır. 

İşinde başarılı olan Jesse, daha ilk anda Ava'yı görür görmez vurulur. Ve istediğin bir şeyin peşini asla bırakma sloganıyla Ava'nın peşinden bir an bile olsun ayrılmıyor. 


Ayrılmalar, barışmalar, cadaloz kızlar, eski sevgilinin yeniden sevgili olma isteme çabaları ile beraber kalabalık bir karakter tablosu var. 

Jesse'in en yakın arkadaşı Sam ve Ava'nın kankası Kate,kitapta takip ettiğim diğer karakterlerdi. Mıcık mıcık halleri azcık can sıksa da şahsen 2.kitapta kendilerini çok daha çok okumak isterim ;) 

Adam zengin, adam seksi, adam küfürden nefret ediyor, adam güzel kokuyor,adam çıldırtıcı derecede kıskanç ve adam - sahi bu adam kaç yaşında :)))))))))))))

Ava: Kaç yaşındasın?
Jesse: 21 
Ava: Sahi,sen kaç yaşındasın?
Jesse: 22
Ava: Bana artık yaşını söyleyecek misin?
 Jesse: 23
Ava: Bana gerçek yaşını söyle artık
Jesse: 25 
Ava: Vazgeçtim artık yaşını merak etmiyorum
Jesse: Tamam :p 


Ahaha çok tatlıydın ama sen ya <3 <3 <3  Yaşını bende deli gibi merak ettim ya la. Hayır bir de yazar abla sen tut biraz daha merak et zira yaşı anca 2. kitabı da belki aman Allah korusun 3.kitapta söyleyeceğim sana dedi. 

Kitabın finali öyle bir yerde bitti ki ! Biter bitmez kitabın İngilizce'sini indirip Google translate amcada çevirip okumaya niyetlendim. Neyse ki sonra ilgili yayınevini düşündüm serileri çıkarma konusunda ki istikrarını hatırladım da anında vazgeçtim :D

Final'de bende en az Ava kadar şoka uğradım. Nasıl yani deyip sayfaları geri geri yeniden okudum ! Hayır bir an emin olamadım xD acaba yanlış mı okudum gözlerim mi yanlış okuyor  diye çevirip çevirip yeniden tekrar ettim. :p

Hızlıca akıp geçen sayfalar, işin ucunda dolu dolu tutkulu bir aşk arayanlara hee bir de gizem ve merak peşinde olanlara  şiddetle önereceğim kitabın adıdır BU ADAM ! 

Güzelce tavsiyemi ilettikten sonra 
Kitapta en sevdiğim iki alıntıyı da şuraya bırakıp hemen ardından kitap künyesine geçeyim :)


Giuseppe Cavalli, Fotoğrafie 1936 -1961

Kitabı açtım ve içindeki notu gördüm,

Ava,
Sen elimden bırakamadığım bir kitap gibisin. Seni daha iyi tanımak istiyorum.
Jx.

**************************

Güldüm. Jesse'yi bir çok sözcükle tanımlayabilirdim ama makul asla onlardan biri olamazdı. "Kate, o makul biri değil emin olabilirsin."
"O zaman onun içindeki canavarı sen ortaya çıkartıyorsun demektir," dedi gülerek. 
"Kesinlikle," diye onayladım. 
"O da benim içimdeki canavarı ortaya çıkartıyor. Küfür etmemden nefret ediyor, ben de daha çok küfrediyorum. Benim açık kıyafetler giymemle ilgili takıntıları var, ben de daha kısa etekler giyiyorum. Sarhoş olmama bozuluyor, ben de daha çok içiyorum. Bu hiç sağlıklı bir ilişki değil Kate. 
Ne düşüneceğimi bilmiyorum artık. 



Kitap Künyesi
Yazar Adı: Jodi Ellen Malpas 
Orjinal Adı: This Man (This Man#1)
Kitap Adı: Bu Adam
Yayınevi: Aspendos Yayınevi
Sayfa Sayısı: 528

Genç iç mimar Ava O'Shea'nin, Manor'da onu neyin beklediğine dair hiçbir fikri yoktu. Ava başvuru görüşmesinde karşısına sıradan, hantal bir beyin çıkacağını düşünür, ancak karşısına müthiş yakışıklı, özgüveni yüksek, zevk peşinde koşan ve bu uğurda hiç sınır tanımayan bir çapkın olan Jesse Ward çıkar.

Ava, bu adamdan etkilenmemeye çalışır ancak adamın içinde uyandırdığı tutkuları da kontrol edemez. Kalbinin bu adamı asla bırakmayacağını bilir ama içinde bir ses ona kaçması, ondan uzaklaşması gerektiğini söyler. Fakat onu deli gibi isteyen Jesse, ona sahip olmak için her şeyi yapacak ve gitmesine asla izin vermeyecektir.


Kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle.. Sevgilerle