, , , , , , , , ,

Kitap Yorum: Collen Hoover // Çirkin Aşk Yorumlayan: Rüya Kız

Selam Millet ! 
Bilgisayarım olmadığı için uzun zamandır uğrayamadım buralara amma velakin bir sürü kitap okudum ve okuduklarımın arasından yakında vizyona girecek olan bir kitapla geri geldim.

Collen Hoover / ÇİRKİN AŞK




Bu yazarı ikinci okuyuşum ve her okuduğumda bir adım daha ileriye gidiyor. 
Çirkin Aşk'ı hemencecik okuma sebebim malum vizyona girecek olması. Umuyorum okunası bir kitap olduğu gibi izlenilesi de bir film olur. Zira kitabın içinde güzel olması için bolca malzeme var.

Bknz:







Kitabımızın içinde iki aşk var. Ama öyle çok kafa karıştıran aşklar değil bunlar. Muhtemelen "hangisi daha güzeldi" diye düşüneceğiniz ve bence karar vermekte pek zorlanmayacaksınız.

Ben hangisini mi daha çok sevdim?
Tabikisi ilk aşkı <3  benim gözümde çirkin olmayan -ki yazar kitapta ilk aşkı ÇİRKİN AŞK ilan ediyor- Miles ve Rachel aşkıydı...

Miles altı yıl önce ilk görüşte aşık olduğu Rachel ile aşka yelken açar. Onun için varsa yoksa Rachel dir. Başta heyecan verici başlayan bu aşk Rachel'in annesi ve Milas'ın babasının gizli ilişkilerinin açığa çıkmasıyla imkansızlığa doğru ilerler...
İkilimizin gizlice devam ettirdikleri ilişkilerini anne ve baba öğrenince kızılca kıyamet kopar. 
Ama cesur delikanlımız herkesi ve her şeyi karşısına alır.
Hayatlarına dahil olacak davetsiz ama bir o kadar da merak edilesi yeni misafir yüzünden tüm zorlukların üstesinden gelmeye karar verirler.
Ama kötü süprizler ikilimizi sinsice beklemektedir...
Ve bir anda güzelim aşk "ÇİRKİN AŞK" oluveriyor ve sizi de birlikte dibe batırıyor...


NOT: Bu kısımlarda ölüp ölüp dirildim desem yeridir.

Rachel'e hak verdim sonuna kadar.





Ve aradan geçen altı yıldan sonra Miles Tate ile tanışıyor.

Günümüz sayfalarını okurken her bir karekteri çok seviyorsunuz. 
En başta da pilotlarımızı elbette...
Corbin, Ian, Dillon (seni sevmedim pikaçu) ve Miles..

Bknz: pek yakışıklılar :)



Bir Pilot düşünün, içine kapanık, kimseye aşık olmayacağına dair kendine söz veren bir pilot. Ve tabi bir o kadarda karizmatik :)






Tate'in hayatı hemşirelik yapacağı şehire, 
pilot olan erkek kardeşi Corbinin yanına taşınması ile değişmeye başlar.
Daha ilk geceden yan komşusunun sarhoş hali ile uğraşmak 
işleri daha da zorlaştırıyor.
__ki bu sarhoş komşumuz Miles den başkası değildir__

Miles ile aralarında ki çekime karşı koyamazlar ve iki kural üzerine kurulu birlikteliklerine adım atarlar..

1. Kural : geçmiş hakkında soru sorma!
2. Kural : Gelecek umma!

Kısaca sadece seksten ibaret olacak bir birliktelik..
Ama Tate olmaza adım atıyor ve tüm benliği ile Miles Archer'e aşık oluyor...


İşte böyle devam ediyor kitap.
Kah günümüz bölümlerini okuyor kah da geçmişe dönüp Miles'imizi bu hale neler getirmiş onu okuyoruz...

Bir günde okuyup bitireceğiniz akıcı,merak uyandırıcı bir kitap. Şimdi sırada filmini izlemek kalıyor...

Bakınız fragman pek bi etkileyici :)))




Kitaptan bir kaç tane alıntıya ne dersiniz?




_ Eğer Tanrı yoksa, 

birinin beni nasıl bu kadar mutlu edebileceğini merak ettim. 
Ve sonra anladım ki...
Tanrı hayattaki güzel şeylerin 
kıymetini bilmemiz için bize çirkin şeyler veriyor__



__Miles gülümsedi

Kimse için değil
Miles sadece 
Benim için gülümsedi__



__Aşk her zaman güzel değildir Tate. 

Bazen bütün vaktini eninde sonunda farklı olmasını umarak geçirirsin. 
Bazen daha iyi. Sonra bir bakmışsın başladığın yere dönmüşsün
ve yolun bir noktasında kalbini
kaybetmişsin__





__"Üstesinden geleceğiz Rachel."Bana katılırcasına gülümsedi.

"Üstesinden geleceğiz Miles." 
Dudaklarına hak ettiği değeri verdim.
Seni yedi ay boyunca seveceğim Rachel__



__Kalplere sızılıyor...
Sözler bozuluyor...
Kurallar çiğneniyor...
Aşk Çirkinleşiyor__



Benden bu kadar... 
Bir sonraki yorumda görüşmek üzere...