, , , , , , , , , , , , ,

Kargo Ne Getirdi_de_ Konuğum_Agapi Yayınları_

Bir okur için olabilecek en güzel şey, kitaplığa yeni yeni kitapların eklenmesidir. İş yerinde harıl harıl çalışırken kapını elinde kitaplarla tıklayan kargocu candır :) "Asiye hn. size yine kitap var" cümlesini alır bağrıma basarım xD 

Agapi Yayınlarından çıkan bu iki harika kitap artık kitaplığımda yerini almış bulunuyor. Kitaplar için bir kez daha teşekkürler Agapi Yayınları 
 Hadi size kargonun getirdiği güzelliklerinden bahsedeyim. 

İlk kitabımız Ward Larsen'den KUSURSUZ KATİL.. Adından da anlaşılacağı üzere Polisiye/Gerilim de direk bana göz kırpıyor.  Nisan ayında kendimi Fantastik & Polisiye kitaplara vuracağımı söylemiştim. Ve listeye 3. Polisiye kitabım olarak dahil olmuş durumda.

"Önce Çakal, sonra Jason Bourne. Şimdi de David Slaton'la tanışın... Hiçbir şey görüntüğü gibi değil... Oldukça yüksek bir aksiyon ve gururlandırıcı teknik detaylar." 
 diyor, Publisher Weekly 

Arka Kapak Yazısı: Devletlerin, dünya üzerinde kontrolü elde tutmak için verdikleri güç savaşı tarihi yönlendirir. Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve tek bir mükemmel an tarihin akışını değiştirebilir… 

Atlantik Okyanusu'na tek başına açılan Amerikalı genç Doktor Christine Palmer, şaşırtıcı bir keşif yapar; soğuk sularda hayatta kalan bir adam, kurtulmak için ahtapot gibi ona yapışır. Fakat bu sağ kalan kazazedede göründüğünden çok daha fazlası vardır. 

David Slaton bir Kidon'dur; iyi eğitimli, oldukça titiz ve çok tehlikeli bir suikastçı. Kidon, hem avcı hem de avdır ve kendisiyle beraber çevresindekiler de ciddi bir tehlike içindedir. Bu tehlikeden sıyrılmak için zamana karşı yarışmak zorundadır. 


Ödüllü yazar Ward Larsen, casusluk ve entrikanın çetrefilli öyküsünü, bir keskin nişancı hassasiyetiyle dokunmuş. 
Kitap hali hazırda bir çok ödül almış. Tabiri yerindeyse ödülleri silmiş süpürmüş.. 
Bknz:
#ForeWord Yılın Kitaı ödülü 
#Florida Kitap Ödülleri 
#En İyi ulusal Kitap ödülü 
#Amerikalı Askerş Yazarlar Topluluğu Ödülü
#Kraliyet Palmiyesi Edebiyat Ödülü 

VeoOrjinal kapaklar.. Sanırım ben orjinal kapakları daha bi çok sevdim <3

Kitap Künyesi
Seri Adı: David Slaton
Kitap Adı: Kusursuz Katil
Orjinal Adı: The Perfect Assassin
Yazar Adı: Ward Larsen
 Yayınevi: Agapi Yayınları
Çevirmen: Sena Ekmen, Güray Görkem Demirbaş 
Sayfa Sayısı: 480
Dil: Tükçe

 Efenim gelelim bir diğer yazarımıza.. 

Sıradaki kitabım, Ayşe AYHAN adlı yazarımızın elinde çıkan AŞK NEREDE?.. Kitabın arka kapak konusu çok ama çok eğlenceli (aşağıda sizlerle).. Umuyorum ki içeriğide en az arka kapak kadar güzeldir. Kitap kapağını da ayrıca bi sevdim. Ciltli oluşu bir yana, kapağı açınca orta daki kalp şeffaf ve içeride ki kapağın çiftini içine alıyor.. (tamam biraz karışık anlatmış olabilirim ama elinize aldığınızda ne demek istediğimizi anlayacaksınız) Açıkcası yazarın kendisini ilk defa duydum o yüzden okuyup tecrübe etmekte fayda var diye düşünüyorum.    

 
"İnsan sevmeye başladı mı yaşamaya da başlar" 
Madame de Scudery
Ne kadar da doğru değil mi? 

Arka Kapak Yazısı: Hande, kreatif direktörlük yaptığı reklam şirketinde hiç beklemediği bir terfi alır ve hayatı altüst (evet, evet, terfiden dolayı) olur. Şehir değiştirmesi gerekecektir ve bunun nasıl olacağını düşünürken, kendini birden bambaşka bir ülkede (evet, evet, başka bir ülkede) bulur. Giderken yanında bir dolu hayal kırıklığı ve planlar götürür.

Elbette bu hikâye için bize bir de yakışıklı erkek lazımdır. Hani şöyle yakışıklı, kaslı, güçlü, kuvvetli...Eric de bu rol için biçilmiş kaftandır. Ancak her yakışıklının CEO ve centilmenlik abidesi olması da beklenemez, değil mi?

Bu dağ adamı ve deli kızın yolları kesişecek. O dakikadan sonra Hande'ye çok gülecek, Eric'e çok kızacaksınız, ama bu masum aşk arayışını da çok seveceksiniz. Ve soracaksınız; eee, Aşk Nerede?

Ya çok tatlı !! Hande'ye gülüp Eric'e bende kızmak istiyorum xD 

Kitap Künyesi
Yazar AdıAyşe AYHAN
Kitap Adı: Aşk Nerede?
 Yayınevi: Agapi Yayınları
Sayfa Sayısı: 400
                                                                        Dil: Tükçe
  

 Kitapları elime aldım, sağdan, soldan, yetmedi yukarıdan olmadı aşağıdan bir güzel inceledim. Parmaklarım arasından sayfaları çevirdim ve kitap kokusunu içime çektim. Bundan sonrası keyifle okuma kısmı. Eee o zaman ben okumaya sizlerde incelememe buyrunuz sevgili kitap kurtlarım.. 


Kitapsız bir tek günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle.. Sevgilerle As!..