, , , , , , , ,

As!'den_2016'nın Yarısında İzlediğim K-Dramalar

Selam millet ben geldim ! Nasılsınız? Öncelikle herkeslerin bayramı şimdiden mübarek olsun.. Bir Ramazan ayının daha sonuna geldik. Birlik beraberlik içerisinde nice uzun uzun ramazanlar yaşarız inşallah. 

Allah biliyor, ben bu ramazan epey fazla zorlandım :( Hep bir koşturma, hep bir telaşe ve hep bir karmaşa içerisindeydim ama çok şükür sağlıkla sona geldik. 


Efenim, yukarıda bahsettiğim nedenlerden ötürü Haziran ayında sadece ve sadece 2 kitap okuyabildim bknz; yorumum "burada"  diğerinin yorumu ise yolda, pek yakında kavuşacaksınız. Kitap az okumuş olabilirim ama koreci bir kız olarak bir kaç diziyi izledim, izliyorum, final ettim... Ve madem yeni yeni dizileri izliyorum, bende 2016'nın yarısına kadar izlediğim dizileri sizlerle buluşturayım istedim. 


İlk dizim 2016 yılının efsanesi olmaya aday.. 


1. Oh May Venus 

Şişman olmak acınası bir durum değildir ama kızımız bu konuda epey bir acınası halde. Bilsem ki beni de böylesi biri çalıştıracak huuuhuuu tüm kilolarınıza talibim :) 

İzleyenler eminim benimle aynı fikirdedir. İzlemeyenlerse, ehh o zaman durmayın izleyin.. Bölüm sayısı 16   Puanım 10/10 



                                                                                                                                                                                                                                                                                              2. Reply 1988 

Reply sezonlarını izlemeyen yoktur sanırım. Şahsen ben tüm sezonlarını izledim ve hepsi harikaydı. Tam da bu en çok sevdiğim sezon bu diye düşünürken, o her zaman ki şok sonlarda bu sezon resmen senaristler level atladı. Birini değil tüm sezonlarını tavsiye ederim. Bölüm sayısı 20  Puanım 10/9







3. Love Me If You Dare 

Evet bir sonraki dizim Taiwan'nın bağrından. Şahsen gizem/polisiye sevenlere şiddetle öneririm. Tabi konuşurken ki lisanlarından rahatsız olmazsanız. Kulaklarınızı tıkayın ve izleyin bence pişman olmayacaksınız. Özellikle ilk bölümlerde ki gizemli haller verryyyy verryyyy  guddd :D Bölüm sayısı 24 Puanım 10/8






4. Remember            

Bence 2016'nın en zevk vermeyen dizisi bu. Veliaht prensimi bu diziye baştan sona kadar ağlaması için para vermişler sanki. Bir adam her bölüm kesintisiz ağlar mı? Akıllarda kalan tek şey psikopatın kitabını yazacak olan olan namcamız. Dizide ki adıyla Nam Gyoo. Adam on numara oynadı. Onun huyu suyu hürmetine Puanım 10/4 Bölüm sayısı 20


5. Cheese In The Trap 

Ve sıra izleyip efsanelerimin arasında yerini alan dizime geldi. Son 2 bölümü hariç kesinlikle izlenmeyi hak ediyor. Sunbea'yi herkesler izlemeli. Detaylı inceleme için TIK TIK

Bölüm sayısı 16

Puanım 10/8 (2 sayım son 2 bölüm için uçtu gitti) 






6. One More Happy Eding
İzlenmesi eğlenceli dizilerden biri daha. Oppa 2015 yazında ve 2016'nın kışında 2 harika yapımla bizlerle oldu. Dizi seçimleri süper. Tek sorun hatun ! Kendisini izlemekten bezdim -,-  Bölüm sayısı 16

Puanım 10/8






6. Moorim School

Ay ben bu diziyi neden izledim hiç bilmiyorum. Tam anlamıyla ergenus hatta duble ergenus bir dramaydı. Hakkını yemeyeceğim ost'lar şahaneydi.

Bölüm sayısı 16

Sırf ost'ların ve bu iki veledin hatırına Puanım 10/5 






7. Marie Antoinette 
Büyük umutlarla başladığım dizi :( Hayal kırıklığı değildi elbet ama yer yer epey bir sıktı. Hele kıza yakışmayan Fransızca saçmalamaları resmen iticilikte birinci sıraya yerleşti. Ama Oppa'nın ses tonu için diyecek bir şey yok. G.Kore aktörlerinde ender sevdiğim ses tonuna sahip oppalardan biridir kendisi.  Bölüm sayısı 16

Puanım 10/6



8. Signal

2016 yılına damga vuran dizilerden biri daha. Tabiki kesinlikle kendi türünde yanı polisiye/ gerilim de. Her bir bölüm bir önceki bölümden çok daha güzel, daha heyecanlı ve daha meraklıydı. Detaylı bilgi için TIK TIK 

Bölüm sayısı 16

Puanım 10/10




9. Descendants Of The Sun

Bu dizi için ne denilebilir ki... Her bir sahnesi muazzam, oyuncuların uyumu kusursuz ve konu muhteşem. Dizinin ost'ları ise uzun yıllar bıkmadan dinleneceklerden. Bu drama uzun yıllar geçse de asla ve asla unutulmayacak. Çok daha detaylı bilgi için TIK TIK 

Bölüm sayısı 16 

Puanım 10/10 (daha fazla puan olsa hepsini feda ederdim)




10. High End Crush

Aigoo prensim ne iyi etti de bu mini dizi de oynadı..  Bölümlerin süresi kısa olsa da, damakta harika bir tat bırakıyor. Bence kesinlikle izlenmeli. Şapşikim benim yirim.. 

Bölüm sayısı 20

Puanım 10/9 (1 puanım kız sebebiylen kesildi) 






11. Please Come Back Mister



Dots'un gölgesinde kalmış harika bir dizi. Rain bu hatunla bir kez daha eşleşmeli. Güzelce vakit geçirmek isteyenlere, mutlaka izleyin derim.  Bölüm sayısı 16


Paunım 10/10








12. Marriage Contract
Evet dram sevenlere, hatta dramın dibini sevenlere şiddetle önerebileceğim bir dizi. Ah namca faktörünü de es geçmeyeyim. Gamzenin adamı var misali. Adamın %70 i gamzeden oluşmakta. Hem de en şahanesinden.

Bölüm sayısı 16

Puanım 10/8 (2 puanım kız yüzünden kesildi daha da fazla da kesilebilirdi de dizinin hakkını yemeyeyim dedim)





13. Goodbye Mr. Black

Büyük umutlarla başladığım ama sonlara doğru hüsrana uğradığım bir dizi daha. Yani olayları lastik gibi uzatmaya, senaryoyu komikleştirmeye ne gerek var allaseniz. Yerinde bitirin işte. Bence zaman kaybedip izlemeyin..

Bölüm sayısı 20 (ama kesinlikle 12 bölüm falan olmalıydı. )
Paunım 10/6




14.Vampire Detective

Adının vampir olduğuna bakmayın. Şahsen ben izlerken vampir namına toplasan 2-5 sahne izledim o kadar. Lee Joon farkıyla izlendi ve bitti. Sizde bu farkı yaşamak isterseniz tabi ki, durmayın ve izleyin :) 

Bölüm sayısı 12

Paunım 10/5 (Lee Joon'a dua edin siz) 







15. Entertainer

Bu ikisi neden bu dizi de oynadı hala anlayabilmiş değilim -,- Konu kesinlikle bu ikisi için çok vasattı. Hele ki bir önceki oynadıkları dizileri göz önünde bulundurursak vasatın da üstünde bir diziydi. 

Bölüm sayısı 16

Paunım 10/3 (ve ben bu puanla izledim bitirdim. 10 puan da bana gelsin) 





16. Another Oh Miss

Ve taze taze bitirdiğim muhteşem bir dizi daha. İzleyin, izlettirin. Her bölüm ayrı ayrı güzeldi. Her ost ayrı ayrı harikaydı ve tüm oyuncuları kusursuzdu. Tabi ki Eric Moon farkıyla tüm güzel şeyler bizlerle. 
Çok daha detaylısı için TIK TIK 

Bölüm sayısı 18 
Puanım 10/10 



17. The Master of Revenge

Taze biten bir dizi daha. Her bölüm nasıl sıktı nasıl bunalttı anlatamam :( Başrol oppanın hatırına başlayıp 2.oppa nın akıbetını merakımdan izledim. Keşke izlemeseydim. Lanet bir son !!!!!!!!! 

Bölüm sayısı 20

Puanım 10/6 (1 puan başrol Oppa'ya 5 puan 2. roldeki Oppa'ya gelsin






Ve Hali hazırda izlediklerim  
(puanlama izlediğim bölümler üzerinden verilmiştir)

1. Beautiful Gong Shim
(Adam o kadar tatlı kız o kadar sevilesi ki.. 7/24 onlarla takılsam ömrüm dertsiz geçer)
Puanım 10/10

2.Beautiful Mind 
(Daha dötr bölüm izlesem de faremin gizemi ve o kendinden emin halleri hayran bıraktırdı. Son 2 dizisi tarihi olunca bunu ekstra beğenmemek olmazdı )
Puanım 10/10

3. Doctors 
(Park Shin Hye bu dizi de afrikalı çocukları oynasa oscar alırdı yeminle. Onu görmezden gelmeye çalışarak izlemeye niyetlenen bir ben var)
Paunım 10/6

4. Lucky Romance 
(Allah'ım o kadar tatlı bir dizi ki izlerken kendimden geçiyorum resmen. Jung Pall'immmm seni sevmeyen sürüm sğrğm sürünsün.. 1 puanı bayan oyuncu için kırıyorum. Oda izlemekten bezdiğim ikinci hatun)
Puanım 10/9


5. Monster 
(Keşke diziye başlarken önce bölüm sayısına baksaydım. Kang da kurtaramıyor diziyi, sıkıldım ve yarım bırakmaya meyillendim)
Puanım 10/6


7. Wanted 
(Bir annenin umutsuzca arayışı. Gayet güzel başladı. Polisiye ve gizem sevenler izlenmeye değer gibi. Hadi bakalım hayırlısı.. ) 
Puanım 10/8


Evetttttttttt hali hazırda izlediklerim ve izlemeye devam ettiklerimle yılın ilk yarısını bitirdik. Bakalım ikinci yarısında bizleri hangi şahane diziler bizimle olacak. 

Sizleri seviyorum kitap kurtlarım & korecanlarım.. 


İyi Bayramlar