, , , , , , ,

Kargo Ne Getirdi:Pegasus&Epsilon alışveriş:(Yorumlayan:Rüya Kız)


Kargo Ne Getirdi !

Asi kız ve Serpil bu ay da rahat durmadı ve Pegasus  ile Epsilon yayınlarının suyunu çıkardı. 


Sanırım bu sene fuarlara gidemediğim için kitaba doyamıyorum. Hal böyle olunca kargo ne getirdiler peşpeşe geliyor. 


Bu kez fazlaca açılmadan  (inanması güç) sevdiğim yazarlar ve okumayı merak ettiğim kitaplar kitaplığın yepisyeni konukları oldular. 

Pegasus & Epsilon 
Iftiharla sunar...
Hadi hep birlikte inceleyelim.


Ilk olarak Wolf Durn'ın serisini eklemek istiyorum. 
Şizofren, Oyunbaz, Psikiyatrist 



Her zamanki gibi seriye ortadan dalış yapan Asi Kız'ımıza selam olsun. Akıllı kızım evelallah zira kendisinden methini duyunca himen ilk kitaptan başlayarak ekledik listeye. Bu aralar polisiye/gerilim/psikolojik kitaplar ilgimi çekiyor. Hiç tereddütsüz aldık. Seri hakkında yorumları okumamanızı tavsiye ederim. Çünkü ya çok beğenilen ya da hiç beğenilmeyen bir seri. Ortası yok. Riske girin ve benim gibi kendiniz karar verin.
Şimdi seri sıralamasını bir yerlerden bulmam gerekecek.

El James / Grinin Elli Tonu




Kırk yıl düşünsem bu seriyi alacağım aklıma gelmezdi. Grinin Elli Tonu serisini tamamen Asi Kız'ın merakı yüzünden aldık.  Tamam tamam ! Bende merak ediyorum ama okumasamda olurdu hani.




Brenda Joyce / Gülün Sözü 



En son okuduğum vasat Brenda kitabından sonra bunu eklemesem olmazdı. Zira sevdiğim yazarıma tekrar tekrar ısınmam gerekiyor.
Yayınlanan 10 kitabınıda kitaplığa eklemekten gurur duyduğumu söylemişmiydim? 


Elizabeth Hoyt / Kalbin Gölgesi 



Şimdiye kadar okuduğum hiçbir kitabında yanıltmadı beni. Ve hatta son yayınlanan  "Maiden Lane" serisinin son kitabınıda büyük heyecanla eklemiş bulunmaktayım. 
Tamam itiraf ediyorum ! En çokta bu kitaptır beni mutlu eden.

Abbi Glines /Tehlikeli Yemin


Seriye bende başladım ama Asi Kız'ımız kadar süratli okumadım :( ilk kitaptan sonra devam etme şansım olmadı. Umuyorum ki bende birgün aynı süratle devam edeceğim. 

Jojo Moyes / Senden Önce Ben (yeni baskı) ve Senden Sonra Ben


Tabiki Senden Önce Ben kitabını okudum ve filmini izledim. Ama lütfen şu kapağın güzelliğine bakarmısınız? Nasıl almadan durabilir insan. 
Neden ciltli almadık o kısmı bilmiyorum. Ama iyiki de almadık. Zira artık ciltli kitap görmek istemiyorum. Kitap dediğin kapağı üzerinde olmalı. Ne yapayım cildini çıkarttığım kitabı. Herşeyin orjinali güzel arkadaş! 
Senden Sonra Ben kitabını o kadar merak ediyor ve okumaktan korkuyorumki anlatamam. Ya beklentimi karşılamazsa? Sanırım bunu da okuyup öğreneceğiz.



Kathryn Caskie /Aşk Bahsi ve Aşk Esiri

Adam akıllı historical okumayı özlediğim ve bu seri de daha önce Sabrina Jeffries den okuyup beğendiğim seriye cok benzediği için eklenmiş bulunmakta. 
Hiç yoktan iyidir değil mi ama ;)

EPSİLON 
İmzalı kitabım var benimmmmm !!!
Büşra Yılmaz /Ölüme Fısıldayan Adam 

Watpad okumadığımı sağır sultan bile duymuştur tahminimce. İmzalı kitap olunca tabuları yıkabilirim, yani sanırım :)

Stephenie Meyer / Alacakaranlık  & Yaşam ve Ölüm 

Bu kitabı almasaydım kesinlikle tarih beni asla affetmezdi. Ben ki kitap okumaya bu seri ile başlamış insanım büyük haksızlık olurdu seriye. Gerçi serisinden elimde sadece ve sadece tek kitap kaldı o kısmı da ayrı :/ alan geri getirmedi gerçeği. 



Debbie Macomber/ Aşk Mektupları 

Debbie okumayı peynir ekmek gibi kitaplarını çıkartmaya başladıklarından beri bıraktığım gerçeğini şuraya bir not olarak bırakayım. Bu kitapla dönüş yapabilme cesareti görüyorum kendimde. Kitabın adıdır bana bu cesareti veren :)

Eveeeet işte hepiciği bu kadar :( bir sonraki alışverişe kadar yorumlarla burada olacağız. 
Bize keyifli okumalar olsun :) 

Ve lütfen içlerinde okuduklarınız varsa yorum kısmına düşünceleriniziyazabilirsiniz.

Sevgiler benden.