, , , , ,

Kitap TANITIM: Emily Bleeker || SIR (Rüya Kız)

Herkese kocaman Merhabalar ;)

Uzun zamandır kayıp olan ben, kitap tanıtımı ile karşınızdayım. Sağolsun As! Kız'ınız bırakmıyor buraları da pek yalnız kalmıyor blog ;)

Peki ben neden yokum;
Yeni yürümeye başlayan bir oğlum var ve yeni yürümeye başladığı için bunca zamandır keşfedemediği evi (bu ev 140 m2) her bir köşesine varana kadar öğrenmeye çalışmakta. Ve bende anne görevi olarak peşinde dolanmaktayım.

Suskunluğumu İndigo Kitap'dan çıkan 

"Emily Bleeker || SIR" 
Kitabı ile son vereceğim. 




_güzel bir dönüş oldu bana ❤

ARKA KAPAK 

Bazen yalan söylemek zorunda kalırsın. 
Bilirsin ki sevdiklerini korumanın tek yolu budur. 

Yalan, karşınızdakini inandırabildiğiniz zaman amacına ulaşır. Lillian da yalan söylemek durumunda kalmıştı. Eşine, çocuklarına, dostlarına; kısaca hayatına dahil olan herkesi bu yalana inandırmak zorundaydı. Dave mutsuz bir adamdı, çok sevdiği eşinden ayrılmak istemiyor fakat mutluluğun özlemiyle yanıp tutuşuyordu. Hayat, kader, tesadüf. Pek çok insanın yaşamını alt üst eden bir kaza… Bunların hepsi gerçekti. Lillian ile Dave'in hayatı da, acı gerçeklerin trajik kesişmesiyle birleşmişti. Artık "sır" iki kişinindi ve gerçeğin her zaman ortaya çıkmak gibi bir huyu vardı. 

Bir uçak, sırlarıyla birlikte okyanusun derinliklerine gömüldü. Artık suyun üzerinde sadece yalanlar yüzüyordu. 


Kitabın ön yüzünde bulunan spot cümlesi sanırım okumak için yeterli,

Bknz: Artık SIR iki kişinindi.




Pekala, bizde bu sırra ortak üçüncü kişi oluruz :)

Not: Tanıtıma hazırlanırken yorumları okudumda ilk tepkim "neden bekletiyorum acaba! " oldu :( hakkat neden bekletiyorum?
Yayın evi sosyal medya takip etmek için;


Satın almak için; 

Ve puanlarına bakmak için; 

 (puanı çok iyi değil mi? :) )

Bir de şuracığa bir adet orjinal kapak bırakalım :)



Yazardan not vaaaarrrr !!!



Benden bu kadar, bir sonraki yazıda görüşmek üzere...